이 블로그 검색

2010년 10월 17일 일요일

Objective of opening this blog

I always wanted to create a blog that can tell people about Psychology, the charm that it has.
I will be a)writing reviews on movies in the light of Psychology, and b)introduce some of the fine documentaries and books that are helpful for those who always want to know more about Psychology.
Some of the c)interesting recent findings on Psychology will also be posted regularly. d)Information about psychology education, career, and etc will also be posted.
Most of all, the place will be a place where I can be connected with those people who also have a great passion in Psychology.

댓글 4개:

  1. 야근데 여기 너무 색이 자극적이야 ㅠ.ㅠ 좀더 reader-friendly한걸로 바꿔조 흑

    답글삭제
  2. ㅈㅅㅠㅠ 알면서도 배경 바꾸는게 너무 힘들어서 걍 놔뒀음 나 컴맹 맞나봐 진짜ㅋㅋㅋ 그래도 요즘 포토샵 배우고 있으니까 그때까지만 기다려줘ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

    답글삭제
  3. ㅋㅋㅋㅋ난 passion이라서 빨간줄 알앗는뎅

    답글삭제
  4. 흑흑 맞아 유민아ㅠㅠㅠㅋㅋㅋ 근데 눈 아프다 하니 어쩔수 엄찌머...ㅜㅜㅋㅋㅋ

    답글삭제